top of page

חופשה עם הקטנים? השתגעתם?

נראה שכולם יוצאים עכשיו לחופשה, או בדרך לשם.

איכשהו זה הזמן שאנחנו פחות אוהבות לצאת בו לחופשה.

חם,

יש יותר מדי אנשים בכל מקום

ותכלס, לא בא לנו לזוז לשום מקום שמרחיק אותנו מטווח המזגן.

לשמחתנו עברנו מזמן את ימי בית הספר היסודי ואנחנו לגמרי יכולות לחכות לספטמבר.

אבל אתם, אתם פשוט חייבים קצת חופש ויש לכם ילדים קטנים. והם יוצאים אתכם לחופשה...

אז איך צולחים את זה בשלום, או לפחות במינימום סבל לכולם?

הנה לכם 10 עצות טובות מלמודות ניסיון:

  1. אל תהיו שאפתנים. זה לא הזמן לטיול החלומות שלכם. גם אם במשך שבוע ביליתם בבריכה, ישנתם צהרים ולא שטפתם כוס אחת, זה כבר שדרוג ענק לחיים. הזמן לטיולים שווים עם מסלולים מרתקים יחזור. בטוח.

  2. תנמיכו ציפיות. זה כמו סעיף 1 ועוד יותר נמוך. רוב הילדים מתעניינים יותר בשלוקים מאשר באומנות ומעדיפים לרוץ על הדשא או להיתקע על איזה גן שעשועים , גם אם הוא באמצע לונדון. אז אל תבחרו יעדים יקרים ומלונות מושקעים. לעת עתה גם לינה קיבוצית תענה על הציפיות של הקטנים. כל זמן שיהיה דשא. וחטיפים. וטלוויזיה.

  3. אל תשכחו: מגבונים, מוצץ, מוצץ ספייר ועוד אחד בתיק אחר, מנשא, תרופה להורדת חום, תרופה נגד תולעים, תרופה נגד כאבים, טיולון, ואוזניות (בשבילכם)

  4. תתכננו מראש. תינוקות ופעוטות בדרך כלל לא מתחילים להשתגע ככה סתם. רעב, עייפות או שעמום הם הטריגרים העיקריים להתקף טנטרום.

תנסו לתכנן את היום ככה שהם לא יגיעו לרעב או עייפות יתר, בלי שיש לכם מענה זמין. ממש לא אכפת להם שאתם על האוטוסטרדה ואין איפה לעצור, או שתכננתם להגיע לפיצה המדהימה שראיתם באינסטגרם. הם רוצים הכל כאן ועכשיו וזה לא הזמן להתווכח.

5. קחו עגלה. נכון, זה עוד דבר לסחוב. אבל אתם כל כך תשמחו באמצע הדרך לאפסן אותם בעלה ושילכו לישון צהרים. גם תינוק במשקל 5 ק"ג נהיה מאד מאד כבר אחרי 10 דק על הידיים.

6. תנוחו צהרים. לא צריך לפרט. הילדים נחים? תנוחו איתם. גם אתם בחופש.

7. אל תתאמצו לחנך: זה לא הזמן לשמור על ההרגלים של הבית. חופש פורץ גבולות ,גם אם זה אומר עוד זמן מסך, עוד חטיפים, או שעת שינה מאוחרת יותר. כשתחזרו הביתה, תחזירו את השגרה והכללים שאתם אוהבים.

8. אל תיסעו הרבה. זוכרים את סעיף 2? לילדים יש ציפיות נמוכות. אז אין צורך לנסוע לאטרקציות מרוחקות. נסיעה ארוכה גורמת לילדם להשתעמם, או גרוע יותר למחלת נסיעה.

9. אל עשו קניות עם הילדים. הם שונאים קניות. זה משעמם אותם ואתם תעצבנו. והאמת? יש הכל בארץ...

10. תתמקדו במה שחשוב באמת: חופשה משפחתית היא זמן לחוויות משותפות. לא משנה מה תעשו אלא איך תעשו את זה. אם יהיה כיף ומצחיק ונעים-יישאר לכם ולילדים זיכרון מתוק. אם תריבו ותכעסו- פחות.

אז תהיו אופטימיים.

ה 1 בספטמבר הולך ומתקרב.





32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page